Co z edukacją w czasie pandemii COVID-19?

Jednym z większych wyzwań związanych z pojawieniem się pandemii COVID-19 na świecie są zmiany w systemie edukacji. Nauczanie przyjęło formę zdalną, a uczniowie i nauczyciele szybko musieli odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Czy to się udało? Jakie działania należy niezwłocznie podjąć, aby dbać o kształcenie przyszłych pokoleń w Polsce?

 

Rozmawiają:

Aleksandra Czetwertyńska – kierowniczka zespołu Otwartej Edukacji, Fundacja Centrum Cyfrowe
Tomasz Gajderowicz – ekonomista, wiceprezes zarządu Fundacji Evidence Institute
Kinga Gajewska – posłanka na Sejm RP, przewodnicząca parlamentarnego Zespołu ds. Przyszłości Edukacji
Maciej Jakubowski - ekonomista i socjolog, prezes zarządu Fundacji Evidence Institute
Krystyna Szumilas – posłanka na Sejm RP, minister edukacji narodowej w latach 2011-2013
moderator: Paweł Szymański - ekonomista Instytutu Obywatelskiego

Co z edukacją w czasie pandemii COVID-19?

Jednym z większych wyzwań związanych z pojawieniem się pandemii COVID-19 na świecie są zmiany w systemie edukacji. Nauczanie przyjęło formę zdalną, a uczniowie i nauczyciele szybko musieli odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Czy to się udało? Jakie działania należy niezwłocznie podjąć, aby dbać o kształcenie przyszłych pokoleń w Polsce?

 

Rozmawiają:

Aleksandra Czetwertyńska – kierowniczka zespołu Otwartej Edukacji, Fundacja Centrum Cyfrowe
Tomasz Gajderowicz – ekonomista, wiceprezes zarządu Fundacji Evidence Institute
Kinga Gajewska – posłanka na Sejm RP, przewodnicząca parlamentarnego Zespołu ds. Przyszłości Edukacji
Maciej Jakubowski - ekonomista i socjolog, prezes zarządu Fundacji Evidence Institute
Krystyna Szumilas – posłanka na Sejm RP, minister edukacji narodowej w latach 2011-2013
moderator: Paweł Szymański - ekonomista Instytutu Obywatelskiego

Podcasty

Efekty wizyty prezydenta Bidena

Jak zmienia się polska wieś

Rok po ataku Rosji na Ukrainę

Czy te wille im się należały?

Jak zmienia się polska wieś?

Patriotyzm przemocy, patriotyzm czułości

Czy demokracja się obroni?

Odra: śnięte ryby, zatruta rzeka

Jak się (samo)rządzić

HiT Czarnaka: między publicystyką a ideologią

Rosja: mocarstwo na glinianych nogach

Czy Ukraina może wygrać wojnę z Rosją?

Sankcje wobec Rosji

Koniec Niemiec, jakie znamy

W co gra Orban?

Nauczyciel - zawód podwyższonego ryzyka

Po co minister Czarnek tworzy HiT?

Dlaczego warto być patriotą

Polski Ład - podziały i chaos

Czy szkoła powinna być jak Netflix?

Inflacja i nierówności. Kto zapłaci rachunek?

Nie ma planety B

Polska - UE: razem czy osobno?

O klimacie na poważnie

Usamorządowić Polskę. Budować wspólnotę.

O wirusie rosyjskiej propagandy

Atomowy podcast

Jak dbać o Ziemię na co dzień?

Dlaczego ludzie wycinają drzewa?